Klachtenprocedure

Vanuit de Wkkgz ben ik verplicht aangesloten te zijn bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via Quasir Expertisecentrum Klachten en Calamiteiten Zorg en geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil Erkende Geschillencommissie voor de Zorg welke door het Ministerie van VWS is goedgekeurd. Daarnaast ben ik ingeschreven in het TCZ (Tuchtrecht Complementaire Zorg) / RBCZ register (kwaliteitsregister HBO-opgeleide therapeuten).
Ik doe altijd mijn best om u te allen tijde met de best mogelijke intentie en integriteit te behandelen. Meestal tot grote tevredenheid van mijn cliënten. Mocht het echter voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling en vindt u dat er onjuist gehandeld is, dan vraag ik u om de volgende stappen te overnemen:

Neem eerst contact op mij, Wilma Winters van Wilma reflexzonetherapie. Leg uw probleem aan mij voor en wij kunnen samen kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

Komen wij er niet uit dan kunt u terecht bij de volgende instanties:
Quasir en Stichting Zorggeschil

Een overzicht van het klachtenstappenplan kunt u op de website van de FAGT vinden.

Opleidingsinstituten

Total Health opleidingsinstituut

Lone Sorensen

OHM academie